Розробки уроків "Сходинки до інформатики 2 клас" за підручником Ломаковської Г.В.
Підручник "Сходинки до інформатики 2 клас" Г.В.Ломаковська
Тема 1. Комп'ютери та їх застосування (3 години).
Урок 01.  У комп'ютерному класі.
Урок 02.  Що може комп'ютер.
Урок 03.  Комп'ютери бувають різні.

Тема 2. Основні складові комп'ютера. Початкові навички роботи з комп'ютером. (9 годин).
Урок 04.  З чого складається комп'ютер.
Урок 05.  Ще про складові частини комп'ютера.
Урок 06.  Готуємо комп'ютер до роботи. Робочий стіл.
Урок 07.  Вікна.
Урок 08.  Як правильно вимкнути комп'ютер.
Урок 09.  Знайомтеся – клавіатура.
Урок 10.  Продовжуємо вивчати клавіатуру.
Урок 11.  Продовжуємо вивчати клавіатуру.
Урок 12.  Ще про клавіатуру.

Тема 3. Поняття про повідомлення, інформацію та інформаційні процеси (6 годин).
Урок 13.  Інформація. Поняття повідомлення.
Урок 14.  Сприйняття людиною повідомлень.
Урок 15.  Інформаційні процеси: отримання, зберігання, опрацювання і передавання повідомлень.
Урок 16.  Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. Робота з розвивальними програмами.
Урок 17.  Різні пристрої, що використовуються для роботи з повідомленнями.
Урок 18.  Короткі історичні відомості. З чого все починалося.

Тема 4. Алгоритми і виконавці (4 години).
Урок 19.  Спонукальні речення. Ознайомлення з поняттям команди.
Урок 20.  Команди і виконавці.
Урок 21.  Ознайомлення з поняттям алгоритму.
Урок 22.  Алгоритми в нашому житті.

Тема 5. Об'єкти. Графічний редактор (8 годин).
Урок 23.  Графічний редактор Tux Paint.
Урок 24.  Об'єкти. Властивості об'єктів, значення властивостей.
Урок 25.  Створення об'єктів у середовищі графічного редактора, зміна  значень їх властивостей. Збереження зображень.
Урок 26.  Інструменти графічного редактора TuxPaint. Відкриття збережених зображень у редакторі.
Урок 27.  Розфарбовування об'єктів в графічному редакторі.
Урок 28.  Інструмент "Фігури". Додавання тексту.
Урок 29.  Комбінування об'єктів, створення зображень.
Урок 30.  Створення вітальної листівки з використанням графічного зображення редактора TuxPaint.

Тема 6. Об'єкти. Графічний редактор (5 годин).
Урок 31.  Робота з комп'ютерними програмами на підтримку вивчення української мови. У царстві букв і звуків. Голосні та приголосні.
Урок 32.  Робота з комп'ютерними програмами на підтримку вивчення української мови. М'які та тверді приголосні.
Урок 33.  Робота з комп'ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови. Країни, мови яких ми вивчаємо.
Урок 34.  Робота з комп'ютерними програмами на підтримку вивчення математики. Подорож країною математики.
Урок 35.  Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Робота з розвивальними програмами.
© 2013-2018. Сайт учителя інформатики Макарця В.І. All Rights Reserved. informatic.sumy.ua