Олімпіади інформатика та ІКТ
Учитель інформатики Миколаївського НВК.
Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 2011 рік
Завдання 1. Школа-семінар (50 балів)
Організовуючи роботу школи-семінару «Нові інформаційні технології в освіті» у процесі роботи якої планується виступи кожного з N учасників по окремими темами (кожен учасник проводить одну лекцію) організатори розуміють, що висвітлення деяких із запланованих тем лекцій може вимагати попереднього ознайомлення з іншими темами, що пропонуються на семінарі. (Так для прикладу, припустивши, що серед тем лекцій, які виносяться на семінар є такі: а) Методи сортування масивів; б) Основні способи організації масивів в пам’яті ПК, зрозуміло, що лекція по темі б) повинна бути прочитана скоріше ніж лекція на тему а).
Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 2010 рік
Задача 1. «Симпатичні числа» (20 балів)
Кажуть, що десяткові числа «симпатичні», якщо вони містять у своєму записі тільки цифри 0 та 7. Побудуємо послідовність невід’ємних цілих «симпатичних» чисел в порядку зростання: 0, 7, 70, 77, 700, 707 і так далі.
Скласти програму, яка знаходить m-те по порядку в цій послідовності «симпатичне» число.
Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 2009 рік
Задача 1. Перевезення (40 балів)
Із Одеського порту в місто Тернопіль на «Фабрику меблів «Нова» необхідно перевезти N різних вантажів (0(Можна розглянути частковий випадок, коли вантажі перевозяться тільки в порядку їх нумерації). (10 балів)
Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 2008 рік
Завдання 1. Вчимось множити
Написати програму для множення двох натуральних чисел, кількість цифр в кожному з яких може достягати N (N<=100), наприклад, для множення вигляду: 9278969345897569872365*5705782370079678659
Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 2007 рік 8 - 11 клас
8 клас
Завдання 1.
Сталось ДТП і машина втекла с місця пригоди. Свідком виявився математик. Він не зміг запам'ятати номер машини, але повідомив наступну інформацію про неї:
• Чотиризначний номер складається з двох цифр А і В (наприклад, ААВВ)
• Сума цифр рівна S (S=А+В)
Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 2005 рік
Завдання 1. Правильний n-кутник.
В правильному n-кутнику провели декілька діагоналей, причому ніякі три не перетинаються в одній точці. На скільки частин діагоналі розбили n-кутник? Діагоналі задані номерами вершин n-кутника, які вони сполучають, всі вершини перенумеровані по порядку числами 1,…, n.
Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 2004 рік
Завдання 1.
Електронний годинник відтворює різні L мелодій, по одній мелодії в годину, повторюючи їх через кожні L годин. Факультатив по програмуванню проводиться щосереди з 14-00 до 15-30. написати програму, яка визначає через скільки тижнів під час занять пролунають усі L мелодій.
Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 2003 рік
Завдання 1. Викреслювання символів. (10 балів)
Задано дві стрічки однакової. З обох стрічок можна викреслити однакові букви лише у тому випадку коли вони стоять на однакових позиціях.
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Довжина рядків не більше 20 символів.
Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 2002 рік
Завдання 1
Наступне слово
Умова:
Задається деяке слово, довжина якого не перевищує 80 символів, наприклад GOTO. З усіх його букв складаються всі можливі інші слова, може й безглузді, наприклад, GOOT, GOTO, GTOO, ..., TOOG. Кожна буква входить в утворене слово рівно стільки ж раз, скільки разів вона зустрічається у вихідному слові.
Завдання II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики 2001 рік
Задача 1.
У матриці А розміром M*N знайти максимальну кількість однакових квадратів 2*2, що містять однакові числа.
Примітка:
1≤М≤1000; 1≤N≤1000; 0≤аij≤255
Powered by CuteNews